Friday 14 June 2013

Family DAY Gamis Kelantan 2013..

8 Jun 2013, Sabtu bertempat di Chalet Datuk Rhu, Tok Bali telah diadakan ‘Family Day’ GAMIS Kelantan. Ianya bertujuan untuk memperkenalkan pimpinan GAMIS Kelantan bagi sesi 2013/2014 dan mengeratkan tautan ukhwah sesama ahli. Seramai 50 orang ahli Gabungan Mahasiswa Islam Se-Malaysia (GAMIS) Cawangan Kelantan telah hadir.
           Program bermula pada pukul 10.00 pagi. Dimulakan dengan ucapan mantan Gamis Kelantan, Ustaz Sobri bin Hussin. Diteruskan sesi Muhasabah dan sebarang pertanyaan dari ahli GAMIS Kelantan berkenaan aktiviti GAMIS bagi sesi yang lepas. Kemudian, diteruskan dengan sesi taaruf dan harapan kepada pimpinan GAMIS yang baru beserta cadangan aktiviti dari ahli GAMIS Kelantan untuk sesi akan datang. Diakhiri dengan jamuan makan bersama semua ahli. Program bersurai pada pukul 12.30 tengah hari.

            Tahniah dan takziah diucapkan kepada pimpinan GAMIS Kelantan yang baru bagi sesi 2013/2014. Diharapkan dapat menjalankan taklifan yang diberi dengan penuh beramanah. Juga merancang program yang dapat memberi manfaat kepada semua dan membina hubungan yang baik bersama masyarakat sekeliling di Kelantan serta menaikkan nama GAMIS Kelantan. 


barisan muslimin  hebat



barisan muslimat awesome

No comments:

Post a Comment